Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA), είναι σχεδιασμένο και προσαρμοσμένο στις διεθνείς προοπτικές και εξελίξεις, δίνοντας έμφαση στην καλλιέργεια της δημιουργικότητας και στην εξασφάλιση της σχετικότητας. Το πρόγραμμά μας εφοδιάζει τους μελλοντικούς επαγγελματίες στον τομέα της ηγεσίας με ικανότητες και δημιουργική σκέψη, ανθεκτικότητα και γνώσεις, ώστε να εξασφαλίσουν την επιτυχία στο σημερινό διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, όπως είναι αυτό της διοίκησης στον τομέα των επιχειρήσεων.
Με περισσότερα από 30 χρόνια ιστορίας και με πάνω από 2.000 επιτυχημένους αποφοίτους, το πρόγραμμα ΜΒΑ αποτελεί εγγύηση επιτυχίας στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο.
Είναι το πλέον κατάλληλο πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών για επαγγελματίες στον επιχειρηματικό κλάδο, καθώς οι φοιτητές έχουν τη δυνατότητα να διαμορφώσουν τη φοίτησή τους, ανάλογα με τις απαιτήσεις της καθημερινότητάς τους, συνδυάζοντας σπουδές με εργασία και προσωπική ζωή.
Μαθησιακά αποτελέσματα:
1. Εδραίωση ισχυρών βάσεων στα οικονομικά, τη λογιστική και τα χρηματοοικονομικά για την ενίσχυση της αποτελεσματικής λήψης διοικητικών αποφάσεων.
2. Εφαρμογή προηγμένων τεχνικών διαχείρισης, ενσωματώνοντας αρμονικά τη θεωρία με την πρακτική, για να βρεθούν εφαρμόσιμες λύσεις σε επιχειρηματικά ζητήματα σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό παγκόσμιο περιβάλλον.
3. Απόδειξη της ικανότητας εργασίας τόσο ατομικά όσο και σε ομάδες, διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και οργανωτικών θεμάτων, καθώς και αποτελεσματική επικοινωνία και διαπραγμάτευση.
4. Ανάπτυξη ηθικής ευαισθητοποίησης και ηγετικών δεξιοτήτων για την αντιμετώπιση των νομικών, ηθικών και οικονομικών ευθυνών της εταιρικής διοίκησης, και κριτική αξιολόγηση του ρόλου των ιδιωτικών επιχειρήσεων στην αντιμετώπιση κοινωνικών προκλήσεων.
5. Συνδυασμός των γνώσεων και δεξιοτήτων που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος για την στρατηγική προώθηση των οργανισμών προς την επιτυχή ψηφιακή μετάβαση.
6. Συλλογή, ανάλυση και ερμηνεία εμπειρικών δεδομένων και ακαδημαϊκών ερευνών, χρησιμοποιώντας κατάλληλες ποιοτικές και ποσοτικές μεθόδους για τη διαμόρφωση, εφαρμογή και αξιολόγηση στρατηγικών επιχειρηματικών σχεδίων και σχεδίων μάρκετινγκ.
Τρόπος Παράδοσης: Εξ αποστάσεως
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνικά